11.8.06

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ


· Ανακαλύπτω το διαμαντάκι του άλλου. Ψάχνω να βρω σε τί είναι ανώτερος και του το λέω.
· Δε θέλω να γίνω καλύτερος από κανένα .Θέλω να γίνομαι καλύτερος από το χθεσινό εαυτό μου.
· Πιάνω το συνάνθρωπό μου να κάνει κάτι καλό ή σωστό και τον ενθαρρύνω.
· Αντιμετωπίζω τον καθένα θεωρώντας τον δυνατό σαν τον Ηρακλή και σοφό σαν το Σωκράτη.
· Γνωρίζω ότι ο σεβασμός εμπνέεται. Είναι κάτι που δεν επιβάλλεται.
· Ελεύθερος και ώριμος είμαι, όταν κάνω το χρέος μου χωρίς να μου το υπενθυμίζουν οι άλλοι.
· Εξουσιάζω και μπορώ ν’ αλλάξω μόνο τον εαυτό μου. Ποτέ τον άλλο.
· Για ό,τι γίνει και δε γίνει φταίω εγώ, όχι οι άλλοι.
· Ο μοναδικός δρόμος για τη δική μου πρόοδο είναι η αγάπη.
· Ζω και αξιοποιώ το σήμερα, γιατί μόνο αυτό υπάρχει και μου ανήκει.
· Πορεύομαι στη ζωή χωρίς να νιώθω ντροπή, ενοχή και τύψεις.
· Ενεργώ και εργάζομαι σαν όλα να εξαρτώνται από μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: