26.10.06

Ο ΗΧΟΣ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΤΕΙΧΗ!



Αν δεν το ξέρατε, δείτε στο κεφάλαιο ΗΧΟΣ και στη σελίδα 93 του νέου βιβλίου ΦΥΣΙΚΗΣ Ε΄ Τάξης Δημοτικού και εκπλαγείτε, όπως κι εγώ, όταν είδα να έχει εισχωρήσει η θρησκευτική προπαγάνδα ακόμα και στο σχολικό βιβλίο Φυσικής της Πέμπτης Δημοτικού! Λες και λείψανε άλλα παραδείγματα για τις ιδιότητες του ήχου κι έπρεπε να αναφερθεί ο μύθος της καταστροφής των τειχών της Ιεριχούς από τις σάλπιγγες των Εβραίων!
«Μελετώντας την ιστορία» (!) λέει η λεζάντα, «μαθαίνουμε ότι η κατάκτηση της Ιεριχούς από τους Εβραίους δεν ήταν καθόλου εύκολη, λόγω των καλών οχυρωματικών της έργων. Ο αρχηγός τους, ο Ιησούς του Ναυί, έβαλε τους Εβραίους να φτιάξουν ειδικές σάλπιγγες. Όταν αυτές σάλπισαν όλες μαζί, τα τείχη κατέρρευσαν σαν από θαύμα» (!)
Μετά, προσπαθούν να μας πείσουν διάφοροι ρασοφόροι και μη, ότι σήμερα η εκκλησία δεν κάνει προπαγάνδα και παραπληροφόρηση και πλύση εγκεφάλων…Τότε, αυτή η αναφορά σε κρατικό βιβλίο Φυσικής (!) που πληρώσαμε όλοι από το υστέρημά μας, τι άλλο είναι εκτός από αισχρή προπαγάνδα; Άσε τα «νέα» βιβλία των «θρησκευτικών», αλλά και στα βιβλία της Φυσικής; Ε, φτάνει πια! Μπουχτίσαμε από μεσαιωνική μαυρίλα, ανοησία, σκοταδισμό και έκπτωση της λογικής! Και μπροστά σ’ αυτή τη λαίλαπα, εκπαιδευτικοί και γονείς δε βλέπω να παίρνουν ξεκάθαρη και δυναμική θέση. Γιατί άραγε; Αλλά θα επανέλθω σύντομα στο μέγα ανοσιούργημα που συντελείται από το υπουργείο α-παιδείας σε βάρος της εκπαίδευσης ανυποψίαστων μικρών παιδιών…

3 σχόλια:

s.frang είπε...

Στο μάθημα της Γεωγραφίας παρουσιάζουν μοναστήρια και τα θαύματα που "έχουν γίνει" σ' αυτά, στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας μεταφράζουν κείμενα από τις γραφές και από τα συγγράμματα των "πατέρων", στο μάθημα των θρησκευτικών εκθειάζουν τον αγιασμό αυτοκινήτων. Τώρα βλέπουμε ότι η θεοπληξία έχει φτάσει και στα βιβλία της Φυσικής. Αυτός είναι ο λόγος που θέλει ο Χριστόδουλος να έχει "λόγο" στη συγγραφή των σχολικών βιβλίων: για να εξασφαλίσει τους "πιστούς" και καλοπληρωτές των επόμενων δεκαετιών...

KARNER είπε...

Φίλε μου το παράδειγμα που παρουσιάζεις είναι το πιο ανώδυνο που όλοι οι δάσκαλοι θα προσπεράσουν για να μην μπλεχτούν με τις απορίες των μαθητών.
Τα βιβλία των θρησκευτικών είναι άλλη πικρή ιστορία.
Μένουμε και κολλάμε στα θρησκευτικά (και καλάκάνουμε μερικές φορές).
Έχεις δει την Ιστορία Ε΄και ΣΤ΄;
Ποιο παιδί πλέον θα μάθει νεότερη ελληνική ιστορία στο δημοτικό;;;
Αναμένω ολόκληρο άρθρο γι' αυτό κι όχι μόνο σχόλιο.

minimalist είπε...

Είναι πράγματι αποκαρδιωτικό να βλέπεις μέρα με την ημέρα να μετατρέπεται η χώρα σ' ένα "δυτικό Ιράν"