30.12.06

ΤΟ 100στό POST

Λοιπόν, είναι γεγονός. Το blog «minimalist» γιόρτασε χθες το 100στό του post!
Εκατό δημοσιεύσεις δεν είναι και λίγες…Ούτε που περίμενα να φτάσω σ’ αυτό το νούμερο όταν, πριν 2 χρόνια περίπου, ξεκίναγα αυτή την ιστορία με το blog. Και βέβαια, ούτε που φανταζόμουν πως θα μου έκαναν την τιμή να με διαβάσουν τριάντα τρεις χιλιάδες αναγνώστες! Τώρα που το σκέφτομαι, είναι φανταστικό για μένα ότι τόσες χιλιάδες άγνωστοί μου άνθρωποι από ποιος ξέρει πού, μπήκαν στον κόπο να ρίξουν μια ματιά στις φλυαρίες μου, να ανεχτούν τις εμμονές και τις παραξενιές μου, να σχολιάσουν θετικά ή αρνητικά τις απόψεις ή τις προτάσεις μου…
Δεν μπορώ να το πιστέψω. 33 χιλιάδες επισκέψεις στις 100 δημοσιεύσεις σημαίνουν 330 αναγνώσεις ανά ποστ. Αριθμός καθόλου ευκαταφρόνητος, για ένα τυχαίο, ασήμαντο κι αδιάφορο blog σαν το δικό μου, χωρίς κανένα δημοσιογραφικό ταλέντο από μέρους μου και χωρίς άλλη επιδίωξη, πλην της ανάγκης για επικοινωνία. Ιδιαίτερα στον τόπο διαμονής μου -αιγαιοπελαγίτικο νησί- όπου η απομόνωση είναι καθεστώς -τις σημερινές εφημερίδες τις διαβάζουμε την άλλη βδομάδα- όπου κι οι κουβέντες ακόμα είναι λιγοστές από έλλειψη συνομιλητών, η επιθυμία για επικοινωνία είναι σφοδρότατη. Και να που ήρθε η ψηφιακή τεχνολογία να άρει αυτή μας την απομόνωση και να κάμει τον καθένα μας μέλος μιας απέραντης παρέας!
Σ’ ευχαριστώ, internet, γι’ αυτή τη δυνατότητα που μου έδωσες! Σ’ ευχαριστώ για την εικονική, αλλά πάντως ζεστή και φιλόξενη γωνιά που μου παρέχεις, ώστε να συναντιέμαι και να επικοινωνώ καθημερινά με τους δικτυακούς μου φίλους, ευχαριστώ κι εσάς, τους μόνιμους ή περιστασιακούς αναγνώστες για το ενδιαφέρον που δείχνετε στα γραφόμενά μου. Κάθε σχόλιο, αρνητικό ή θετικό, καλόπιστο ή όχι, ακόμα κι η απουσία σχολίων είναι για μένα κι ένα μάθημα!
Εύχομαι, αυτό το εικονικό πλησίασμα να γίνει ουσιαστικό, η απλή ανταλλαγή απόψεων να γίνει πνευματική μέθεξη, η διαδικτυακή φιλία να μετεξελιχθεί σε βαθιά αλληλοκατανόηση, όχι μόνο ανάμεσα σε ομοεθνείς και ομόγλωσσους αλλά και μεταξύ όλων των κατοίκων αυτού του πλανήτη. Μια φιλία και αλληλοκατανόηση ιδιαίτερα αναγκαία για τη σημερινή ανθρωπότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: