Διαβάστε την απάντηση του Δ. Γουσέτη στην προσπάθεια της Αρχιεπισκοπής να φιμώσει με εξώδικο και απειλές για δικαστικές αγωγές την εφημερίδα ΑΥΓΗ, για τη μη αρεστή αρθογραφία της σχετικά με τη διαχείρηση της «Αλληλεγγύης»
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
«Όταν οι άλλοι ψάχνουνε να βρούνε αρχηγό,
εμείς θα σε φωνάζουμε παπα-πρωθυπουργό»
(Σύνθημα της «λαοσύναξης» για τις ταυτότητες)
Έπλυνα το στόμα μου, κατά το κέλευσμα του σ. Μίκη Θεοδωράκη, προκειμένου να μιλήσω για τον εκ νέου πολιτικολογούντα και κομματιζόμενο αρχιεπίσκοπο Αθηνών.
Όταν ο κ. Χριστόδουλος πολιτικολογεί, πρόκειται κυρίως για τα λεγόμενα «εθνικά θέματα». Ο όρος «εθνικά θέματα» αφορά θέματα εξωτερικής πολιτικής που άπτονται του εθνικισμού. Το στερεότυπο του κ. Χριστόδουλου είναι ότι σ’ αυτά τα θέματα υπάρχουν «εθνικά δίκαια» τα οποία πάντα καταπατώνται. Αυτό, με τη σειρά του, συνεπάγεται ότι, όποιος δεν προτάσσει τα στήθια του, ρίπτεται εις το πυρ των προδοτών, μειοδοτών και αφελληνισμένων. Η αλυσίδα του στερεότυπου καταλήγει στην παγίδευση της εξωτερικής πολιτικής, που τελικά οδηγεί σε ήττα του ίδιου του τόσο φανατικά υπερασπιζομένου «εθνικού δικαίου». Δείγματα αυτής της δράσης του κ. Χριστόδουλου είναι η υπόθεση των Ιμίων, το θέμα των ταυτοτήτων, η επιδότηση των χριστιανών της Θράκης, η ταύτιση με την εγκληματική ΕΟΚΑ Β΄ κλπ. Ο ιερωμένος της αγάπης έχει χύσει ποταμούς μίσους εναντίον όλων σχεδόν των γειτόνων μας. Είναι εχθρός του Διαφωτισμού και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Έμποροι ναρκωτικών αποφυλακίζονται με «πιστοποιητικά χρηστοήθειας» του αρχιεπισκόπου.
Θέλω, ωστόσο, να σταθώ σε πέντε σταθμούς της απροκάλυπτα κομματικής διαδρομής του ανδρός, στηριγμένος στο βιβλίο «Μάστιγα του Θεού» του Μανώλη Βασιλάκη:
1. 10 Απριλίου 1994. Η ακροδεξιά τρομοκρατική οργάνωση Μέτωπο Απελευθέρωσης Βορείου Ηπείρου (ΜΑΒΗ) πραγματοποίησε δολοφονική επίθεση σε αλβανικό στρατόπεδο με δύο νεκρούς και τρεις τραυματίες. Ένα περίπου χρόνο αργότερα, συνελήφθησαν επτά ακροδεξιοί, μέλη «εθνικών» σωματείων. Τότε ο κ. Χριστόδουλος, αναδημοσίευσε άρθρο του ακροδεξιού «Στόχου» στην εφημερίδα που εξέδιδε, ως μητροπολίτης Δημητριάδος: «Πού ηκούσθη να παραδίδει μια χώρα σε μίαν άλλη στοιχεία που εξακρίβωσε σε βάρος πολιτών της που έδρασαν πατριωτικά και ηρωικά;[…] Στο κάτω κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν». Ζητούσε ο κ. Χριστόδουλος τη συγκάλυψη δολοφόνων! Εγκωμίαζε εγκλήματα! Σε άλλη χώρα θα είχε προβλήματα με τη δικαιοσύνη. Όχι όμως στην υπερπατριωτική δική μας. Αποτέλεσμα: οι συλληφθέντες αποφυλακίσθηκαν με βούλευμα, σύμφωνα με το οποίο ήσαν ένθερμοι πλην αφελείς «πατριώτες» και απλώς έκαναν λαθρεμπόριο όπλων!
2. Το Μάιο 2001 ο κ. Χριστόδουλος έστελνε επιστολή στον Στυλιανό Παττακό εκθειάζοντας το «ανυπόκριτο πατριωτικό φρόνημά» του και τονίζοντας ότι «υπήρξατε εκφραστής ξεχωριστών προσόντων και αρετών και γράψατε ιστορία».
3. Δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές 2002. Υποψήφιος υπερνομάρχης Αθηνών ο Γιάννης Τζαννετάκος, κόκκινο πανί για τον κ. Χριστόδουλο. Έδωσε «γραμμή» στο ποίμνιό του να ψηφίσει Καρατζαφέρη, στο ψηφοδέλτιο του οποίου συμμετείχαν τέσσερα μέλη της ακροδεξιάς οργάνωσης «Χρυσή Αυγή». Σε δυο έξαλλα κηρύγματά του στις 14 και 15/9/2002, με δάκρυα στα μάτια, κάλεσε τους πιστούς να ψηφίσουν «εκείνους που υποστηρίζουν την πίστη». Αποτέλεσμα: ο Τζαννετάκος ηττήθηκε κατά κράτος, ενώ ο Καρατζαφέρης απέσπασε το πρωτοφανές ποσοστό του 14%.
4. Tο 2004 ευλόγησε τη «Δεξιά του Κυρίου».
5. Προχθές μας παρότρυνε μισαλλόδοξα, ως κομματάρχης, να μην ψηφίσουμε το ΣΥΝ, για να μην μπει στη Βουλή. Από άμβωνος και πάλι.
Οι προτιμήσεις και παρεμβάσεις του κ. Χριστόδουλου, τον τοποθετούν κομματικά σαφώς στην ακροδεξιά. Ωστόσο, προηγείται το ερώτημα: δικαιούται ένας ανώτατος ιερωμένος, ηγέτης μάλιστα κρατικού οργανισμού, να κομματίζεται; Ο μητροπολίτης Ζακύνθου δήλωσε ότι αυτό «δεν συνάδει με την ιερατική μας αποστολή». Εγώ δέχομαι ότι κάθε πολίτης, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε ιδιότητά του έχει δικαίωμα να κομματίζεται. Υπό μια προϋπόθεση: να το κάνει ως πολίτης. Όχι να εκμεταλλεύεται την ιδιότητα του προκαθημένου της Εκκλησίας κατά τον σκανδαλώδη τρόπο που το κάνει ο αρχιεπίσκοπος. Όταν ο κ. Χριστόδουλος αναλίσκεται σε ρητορείες κομματισμού και μίσους από τους άμβωνες των εκκλησιών, καπηλεύεται την πίστη της αγαπημένης μου θείας Γεωργίας, προσπαθώντας να την πείσει ότι είναι χριστιανικό καθήκον η ψήφος της στην ακροδεξιά. Ο κ. Χριστόδουλος μεταχειρίζεται τους πιστούς, όχι ως πολίτες που αποφασίζουν ελεύθερα, αλλά ως δούλους. «Δούλους του θεού» ισχυρίζεται, αλλά δούλους δικούς του στην πραγματικότητα.
Στην αντιπαράθεση Χριστόδουλου - ΣΥΝ, νικητής για την ώρα βγαίνει ο αρχιεπίσκοπος: δημοσκόπηση του Μαΐου έδειξε ότι το 50,9% των Ελλήνων αποτιμά θετικό το έργο της Χούντας. Η κατακερματισμένη κοινωνία μας δεν ανέχεται τους δημοκρατικούς θεσμούς των «αιρετικών» Δυτικών. Όμως, στην ιστορία θα μείνει με την προσωνυμία που του έδωσε ο Λεωνίδας Κύρκος: «Αρχιερέας του Σκότους». Και πλάι στ’ όνομά του, θα αναφέρονται πάντα τα ονόματα: Βαβύλης, Γιοσάκης, Παντελεήμων (Αττικής).
Διονύσης Γουσέτης, εφημερίδα ΑΥΓΗ, 2 Ιουνίου 2007.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου